CASE EASYFIT

Easyfit

Toteutimme asiakkaalle:



Strategiasuunnittelu


Somemainonta


Google-mainonta





Hyvin kohdennetulla paikallisella mainostamisella lisää myyntiä


Tavoite: Markkinointistrategian uusiminen potentiaalisten asiakkaiden haalimiseksi.


Flain yhteistyö Easyfitin kanssa pitää sisällään neljä kuntosalia: Tapiola, Vuosaari, Ruoholahti ja Lahti. Easyfitin tavoitteena yhteistyön alkaessa oli nostaa myyntiä tuomalla mahdollisimman kustannustehokkaasti potentiaalisia asiakkaita verkkokauppaan.


Easyfit oli tehnyt edellisen kumppaninsa kanssa Google- ja somemainontaa, mutta tuloksessa oli parannettavaa ja suunnitelmallisuus uupui. Tästä syystä yhteistyömme lähti liikkeelle aiemmin tehdyn mainonnan analysoinnilla sekä strategiasuunnittelulla. Oli selvää, että asiakkaan polkua
mainonnasta verkkosivuille oli seurattava aiempaa tarkemmin.


Mainonnan oikeaoppinen kohdistaminen on pitkäjänteistä, mutta erittäin tuottavaa


Googlen mainosten kohdennusta muutettiin vastaamaan paremmin potentiaalisimpia hakuja, jotta vältyttiin maksamasta vähemmän potentiaalisista klikeistä. Tavoitteemme on alusta asti ollut kehittää Easyfitin Google-mainontaa niin, että verkkokauppaan päätyy vain ostavia asiakkaita. Näin mainostus on kehittynyt koko ajan kustannustehokkaammaksi ja kannattavammaksi. Google haussa mainostamisen lisäksi hyödynnämme Googlen kuvallista Display-mainontaa, joka on osoittaunut Easyfitin tapauksessa kustannustehokkaaksi.


Sosiaalisessa mediassa hyödynnämme verkkosivujen synnyttämää dataa kävijöistä ja uusille asiakkaille tuomme esiin tarjouskampanjoita ja muuta kuntosalikohtaista asiakkaita kiinnostavaa tietoa. Oikeaoppisesti rakennetut myyntifunnelit sosiaalisessa mediassa varmistavat sen, että oikeanlainen sisältö näkyy siitä kiinnostuneille ihmisille. 



⇨  Yli 100 % kannattavampi Google-mainonta

⇨  Potentiaalisimmille asiakkaille kohdennettu näkyvyys

⇨  Verkkokaupasta tehokkaampi myyntikoneisto

Share