CASE INSPIRE GROUP

Inspire Group

Toteutimme asiakkaalle:



Verkkosivut


Hakukoneoptimointi


Google-mainonta




Pitkäaikaiselle asiakkaalle uudet verkkosivut myynnin edistämiseksi


Tavoite: Verkkosivu-uudistuksella lisää yhteydenottoja uusilta asiakkailta.


Olimme toteuttaneet asiakkaallemme Inspire Groupille jo pidemmän aikaa tehokasta Google-näkyvyyttä, mutta nyt tavoitteena oli parantaa markkinoinnin tuottamaa tulosta myös muilla keinoin. Toteutimme verkkosivujen uudistussuunnitelman nykytila-analyysin pohjalta ja tavoitteena oli raikastaa Inspire Groupin ilme uudistamalla logo ja värimaailma sekä selkeyttää
navigointipolkuja ja parantaa call to actionia.
Myynnin edistämiseksi verkkosivujen kautta tapahtuvia yhteydenottoja oli saatava enemmän ja ennen kaikkea asiakkaita haluttiin ohjata proaktiivisemmin ottamaan yhteyttä.


Uudet sivut nostivat heti yhteydenottojen määrää!


Halusimme nostaa Inspire Groupin asiakkaiden sivuilla vietettyä aikaa ja tästä syystä etusivu sekä navigointipolut nousivat tärkeään asemaan. Vierailijalle oli tultava heti selväksi mihin hän on tullut, mitä sivut hänelle tarjoavat ja mistä hän löytää mitäkin. Helpotimme yhteydenottoa mahdollistamalla sen eri tavoin useassa eri kohdassa. Lisäksi hakukoneoptimointi tehtiin huolella hyvän orgaanisen näkyvyyden saavuttamiseksi. “Olemme jo pitkän aikaa nähneet Googlen
kanattavana mainoskanavana bisneksellemme, mutta samalla kilpailu Googlessa on alallamme kovaa. Flai otti esille hyviä dataan perustuvia argumentteja sivustouudistukselle, minkä ansiosta luotimme heidän visioonsa. Olimme aluksi vähän skeptisiä, sillä olimme uusineet sivumme jo pariin otteeseen muutaman vuoden aikana. Flai kuitenkin osoitti epäilyksemme vääriksi ja yhteydenotot lähtivät nopeasti uusien sivujen myötä kasvuun”
, kertoo Inspire Groupin Jussi
Reinekari. 


Inspire Groupin sivustouudistus onkin hyvä esimerkki siitä miten 2020-luvulla ei riitä, että sivut toimivat hyvänä käyntikorttina vaan ammattimaisesti toteutetut sivut ovat tehokkaasti liidejä tuottava koneisto. Tämän saavuttamiseksi uudistus on suunniteltava tarkkaan.



“Kumppanin todellinen arvo mitataan kunnolla vasta haasteiden edessä.”


“On ollut kiva huomata, että Flai on alusta asti ollut halukas todella käärimään hihat ja myöskin myöntämään omatkin virheensä. Arvostan sitä, että tekeminen perustuu faktoihin arvailujen sijaan ja tästä syystä voin luottaa siihen, että teemme pitkässä juoksussa oikeita asioita. Tavoitteemme on ollut tehdä markkinoinnistamme systemaattisesti mahdollisimman kustannustehokasta ja tuottavaa. Flai on ollut tässä tärkeä kumppani. Heidän suunnittelemat uudet verkkosivumme antavat meistä uskottavamman sekä todenmukaisemman kuvan ja mikä tärkeintä: Ne tuottavat meille aiempaa enemmän yhteydenottoja sekä asiakkuuksia ja näin myös Google-mainontamme on tuottavampaa.”


Jussi Reinekari, CEO, Inspire Group



⇨  Laadukkaiden yhteydenottojen määrän lisääntyminen

⇨  Tulosta tuottava Google-mainonta

⇨  Ammattitaitoinen verkkosivu-uudistus

Share