CASE INTERFII

Interfii

Toteutimme asiakkaalle:



Verkkosivut


Hakukoneoptimointi


Google-mainonta


Somemainonta


Strategiasuunnittelu



Parempaa tulosta uudistamalla koko markkinointi


Tavoite: Myynnin kasvattaminen verkkosivu-uudistuksen ja mainonnan kehittämisen avulla.


Interfii otti yhteyttä Flaihin, sillä he halusivat ulkopuolista näkökulmaa siihen miten voisivat markkinoinnilla tukea myyntiään mahdollisimman tehokkaasti. Järjestimme yhdessä Interfiin kanssa workshopin Flain vetovastuulla, jossa käytiin tarkkaan läpi tavoitteet. Päämäärämme oli tuoda kustannustehokkaammin potentiaalisia asiakkaita Interfiin verkkosivuille ja tehdä sivustolta ostaminen helpommaksi. Tätä varten sivujen tuotejaottelu ja navigointipolut suunniteltiin uusiksi ja ilmeeseen tuotiin pientä upliftausta. Myös koko markkinointi suunniteltiin uusiksi Googlea ja somea myöden. “Flain osaaminen jäi heti ensimmäisellä tapaamisella mieleen, sillä he kuuntelivat aluksi tarkalla korvalla ajatuksiamme, jonka jälkeen esittivät hyvin perustellun kokonaissuunnitelman. Flailla oli virkistävä uskallus haastaa omia ajatuksiamme ja pääosin näistä syistä johtuen he valikoituivatkin tarjouskilpailumme voittajiksi.”, kertoo Interfiin Tiina Källi.


Hyvä suunnilma ⇨ Hyvä lopputulos


Verkkosivutoteutuksessa otettiin vahvasti huomioon Interfiin laaja tuotekatalogi ja tuotteet tuotiin aiempaa selkeämmin esiin jo etusivulla. Pidimme erikoisen tärkeänä, että sivuilla vierailija saa nopeasti silmäilemällä kiteytetyn kokonaiskuvan Interfiistä yrityksenä sekä heidän tarjonnastaan. Potentiaalisia asiakkaita haluttiin ohjata proaktiivisemmin tarvitsemansa tuotteen luokse sekä tehdä yhteydenottamisesta helppoa. Interfiille suunnittelemamme uusi yhtenäinen ilme luo asiantuntevan kuvan ja helpottaa sivuilla navigoimista.


Mainonnan osalta Flai suunnitteli Interfiille uudistetun markkinointistrategian sekä Googleen että someen. Suunnitellut polkurakenteet ohjaavat asiakasta mainonnasta sekä orgaanisesta näkyvyydestä verkkosivuille ja siellä yhteydenottoon asti. Tarkan data-analyysin ansiosta mainonta kohdentuu jatkuvasti potentiaalisemmille asiakkaille ja johtaa parempaan tulokseen.




“Flai on meille tärkeä kumppani markkinoinnissa"


“Halusimme kumppanin, joka kertoo missä kohdin suunnitelmissamme on kehitettävää ja mihin suuntaan meidän on edettävä. Niin kuin sanoin aiemmin niin mm. tässä Flai erottui edukseen. Nettisivujen suunnittelu ja toteutus tapahtui laadukkaasti ja aikataulussa. On selvää, että Flai on kokenut verkkosivusuunnittelun ammattilainen, jolla on myös erinomainen visuaalisen puolen osaaminen. Dataohjautuva markkinointi on nykypäivää ja on käynyt selväksi, että se on Flain ydinosaamista. Odotan innolla markkinointimme kehittämistä. Flai tulee myös uusimaan yritysryppäämme muitakin sivustoja.”


Tiina Källi, Interfii



⇨  Laadukkaiden yhteydenottojen määrän lisääntyminen

⇨  Tulosta tuottava Google-mainonta

⇨  Ammattitaitoinen verkkosivu-uudistus

Share