CASE KIRJAPAINO PAINOSALAMA

Painosalama

Toteutimme asiakkaalle:



Google-mainonta






Yhteydenottojen määrä nousuun ja myynti kasvuun.


Tavoite: Myynnin kasvattaminen Google-mainontaa tehostamalla.


Painosalaman ja Flain välisen yhteistyön alkaessa Google-mainonta oli ollut ulkoistettu kolmannelle osapuolelle. Mainonta tuotti tulosta, mutta suunnitelmallisuus ja tuloksen kehittäminen eivät olleet Painosalamaa tyydyttävällä tasolla. ”Myyntimme on riippuvainen Google-mainonnasta ja tiesin, että kehitettävää on. Toisaalta vaihtaminen uuteen toimijaan mietitytti. Flain asiantuntijuus kuitenkin vakuutti minut siitä, että mainonnan tuottama tulos voisi olla parempaakin”, kertoo Painosalaman Tomi Vuori.



Paremmat sijoitukset hakutuloksissa.


Mainonnan strategia laitettiin uusiksi ja kohdennettiin vain potentiaalisimmille asiakkaille. Askel askeleelta mainonta kehittyi ja tehdyt toimenpiteet alkoivat tuottamaan tulosta. Mm. Googlen myöntämät paremmat laatupisteet, kasvanut klikkiprosentti, paremmat sijoitukset hakutuloksissa sekä keskimääräisen klikkihinnan lasku johtivat lähemmäs tavoitettamme. Yhteydenottojen määrä lähti nousuun ja myynti kasvuun.



”Tulokset puhuvat puolestaan.”


”Henkilökohtainen asiakkaasta välittäminen on meille erikoisen tärkeää. Flain oma-aloitteisuus ja halukkuus saada homma toimimaan on vakuuttanut ja he saivat todellakin homman lentoon. Tulokset kehittyivät selkeästi verrattuna entiseen toimijaan ja laadukkaita tarjouspyyntöjä tulee enemmän kuin tarpeeksi. Mitä muuta sitä voisi markkinointitoimistoltaan odottaa?Kommunikointi on helppoa ja saamme Flailta asiantuntevaa apua kaikkeen mikä nettiin liittyy.”


Tomi Vuori, Kirjapaino Painosalama




⇨  Myynnin kasvu

⇨  Yhteydenottojen määrän lisääntyminen

⇨  Parempi Google-näkyvyys

Share