CASE SANDRO

Sandro

Toteutimme asiakkaalle:



Strategiasuunnittelu


Somemainonta





Brändimarkkinoinnin ja taktisen mainonnan avulla erinomaiset tulokset.


Tavoite: Brändin esille tuominen ja mainonnan kohdistaminen kustannustehokkaasti. 


Suunnittelimme ja toteutimme NoHo Partnersin omistamalle ravintolaketju Sandrolle sosiaalisen median markkinointistrategian, jonka ensisijaisina tavoitteina oli tehdä brändi tutuksi sekä tuottaa suoraa tulosta ravintola-asiakkaiden muodossa. Sandro oli uudistanut koko brändinsä sekä raikastanut ilmettään, joten uuden brändin esille tuominen sosiaalisen median
kanavissa oli entistä validimpaa. 


Flain somestrategia tuotti lyhyessä ajassa erinomaisen tuloksen


Oikeaoppisen data-analyysin avulla Sandron sosiaalisen median mainonta saatiin kohdennettua tehokkaasti Sandrosta kiinnostuneille asiakkaille. Laadukas ja mielenkiintoinen sisältö sekä tehokas liidihankinta tuottivat erinomaisia tuloksia.  Videomainosten keskimääräinen katseluaika
oli 40 sekunnin videoissa yli 25 sekuntia,
joka kertoo siitä, että mainokset löysivät potentiaaliset asiasta kiinnostuneet asiakkaat tehokkaasti. Tavoiteltu asiakaskunta reagoi mainoksiin erinomaisesti ja mainonta oli Sandrolle tulokseen nähden poikkeusellisen edullista. ThruPlayn (videota katsottu vähintään 15 sek) kustanne oli vain 0,01€. Kiinnostuksensa Sandroa kohtaan
osoittaneille asiakkaille tuotettiin askeleittain uutta sisältöä, joiden myötä asiakkaat löysivät tiensä Sandron ravintoloihin. 


Tuloksellista mainontaa kustannustehokkaasti


Kun mainonnan data-analyysi on tehty huolella, voi mainonnan kohdentaa kustannustehokkaasti potentiaalisimmille asiakkaille. Tarkkaan räätälöidyt myyntifunnelit somemainonnassa pitävät huolen siitä, että asiasta kiinnostuneet ihmiset näkevät fiidissään heitä kiinnostavaa sisältöä. Lisäksi laadukas sisältö mahdollistaa hyvän orgaanisen näkyvyyden maksetun sisällön ohella. 




⇨  Erinomaiset tulokset

⇨  Potentiaalisimmille asiakkaille kohdennettu näkyvyys

⇨  Mainonnasta syntynyttä arvokasta dataa voidaan hyödyntää myöhemmin

Share