───
Tavoita asiakkaasi Googlen verkostosta tehokkaasti hyödyntämällä eri Googlen tarjoamia kanavia.
Tee kustannustehokasta hakusanamainontaa palveluitasi tai tuotteitasi hakeville ihmisille maailman suosituimmassa hakukoneessa.
Tuloksekasta hakusanamainontaa (Search Engine Marketing, SEM) Googlen hakutuloksissa. Se on kustannustehokasta ja erinomaisesti kohdennettavissa ostaville asiakkaille, jotka tarvitsevat tarjoamiasi palveluita, mutta eivät vielä tiedä yrityksesi olemassaolosta. Mainonta Googlessa on tehokkain tapa varmistaa yrityksesi näkyvyys heti hakutulosten kärkipaikoilla ja se on myös hyvin mitattavissa.
Tiedämme millä tavalla alasi Google-mainonta toimii ja miten se kannattaa toteuttaa. Käymme kanssasi läpi yrityksesi toiminnan, asiakaskohderyhmät ja tavoitteet ymmärtääksemme mitä tavoitteiden saavuttaminen vaatii. Otamme kokonaisvaltaisen vastuun mainontasi toiminnasta ja kehitämme sitä jatkuvasti markkinoinnista saatua dataa analysoimalla.
Kasvata brändisi tunnettuutta visuaalisesti ja erottuvasti.
Kasvata brändisi tunnettuutta visuaalisesti. Googlen verkosto tavoittaa maailmanlaajuisesti yli 90% verkon käyttäjistä. Kuvallinen mainonta viestii hetkessä monta asiaa ja Googlen verkostossa sen näkyvyys voidaan kohdistaa henkilöille, jotka ovat käyttäytymisensä perusteella jo valmiiksi palveluidenne tarpeessa.
Bannerimainonta on tehokas tapa erottua kilpailijoistasi ja herättää ostohalu yli kahdella miljoonalla verkkosivustolla ja yli 650 000 sovelluksessa. Avullamme viestit haluamaasi tarinaa visuaalisesti tavalla, jolla erotut massasta.
Näytä mainostasi kohdennetusti siitä kiinnostuksensa osoittaneelle yleisölle.
YouTube on ylivoimaisesti maailman suosituin videoalusta ja se tavoittaakin 90% alle 45-vuotiaista ja hieman yllättävästikin jopa 50% yli 75-vuotiaista ihmisistä. Milleniaalien joukossa YouTube on selvästi televisiota suositumpi. Mm. näistä syistä johtuen YouTube on erinomainen mainostuskanava laadukkaalle videosisällölle.
Mahdollisesti suurin yksittäinen syy YouTuben houkuttelevuuteen markkinoijan silmissä on se, että yleisimmässä TrueView-mainosmuodossa mainonnasta ei tarvitse maksaa mitään ennen kuin video on katsottu kokonaan tai vähintään 30 sekuntia. Riippuen videon pituudesta. Mainoksesta potentiaalisen asiakkaan on mahdollista siirtyä suoraan esim. yrityksesi verkkosivuille. Mainonnan oikeaoppinen seuranta ja kohdennus on tärkeää, sillä mainontaa on mahdollista näyttää ihmisille, jotka ovat katseluhistoriansa perusteella sinulle potentiaalisimpia asiakkaita.
Tehosta asiakashankintaasi ja lisämyyntiäsi jo valmiiksi lämpimien kontaktien osalta sekä maksimoi muun markkinointisi tuotto.
Tee kuvallista muistutusmainontaa niille, jotka ovat käyneet verkkosivuillanne, mutta eivät ole vielä tehneet ostopäätöstä. Jopa 90% sivustonne kävijöistä poistuu ensimmäisellä kerralla ottamatta yhteyttä, mutta se ei tarkoita etteivätkö he olisi kiinnostuneita, päinvastoin.
Uudelleenmarkkinointi on tapa kohdentaa Google- tai some-mainoksen näkyvyyttä yrityksestäsi jo valmiiksi kiinnostuneelle kohderyhmälle. Määritämme tarkkaan mainoksen näkyvyyden ja sanoman niille ihmisille, joiden haluamme palaavan sivuillenne. Sinä maksat ainoastaan kontakteista, jotka tosissaan harkitsevat ostavansa tai ottavansa yhteyttä.
Digital Marketing Specialist
Olemme sinuun yhteydessä viimeistään seuraavana arkipäivänä.